Plnění klimatizací
Nově nabízíme zákazníkům servis klimatizací s použitím nejmodernějšího přístroje DUAL nejen pro osobní, ale i nákladní či zemědělská vozidla (s chladivy R-134a pro vozidla rv. do 2017 nebo R-1234yf pro vozidla nad rv. 2017).
Na doplnění speciálního oleje pro mazání kompresoru klimatizace od firmy SPIN.
Víte, že: ?
Nejčastější chybou, které se majitelé vozů dopouští, je, že nedodržují pravidelnou kontrolu klimatizační jednotky a často
se stává, že kompresor klimatizace přestane fungovat z důvodu nedostatečného mazání oleje, který buď chybí částečně, nebo úplně. Proto doporučujeme nechat si jednou za rok zkontrolovat klimatizaci v servisu a to jak chladící médium, tak i mazací kapalinu - olej.
Od července 2020 připravujeme novinku, pro výměnu oleje automatických převodovek, proplach automatických převodovek a výměnu posilovače řízení. Jedná se automatickou plničku ATF 500.
Co si představit pod pojmem plnění klimatizací?
Klimatizace v automobilu je vlastně kompresorové chladící zařízení připojené k soustavě větrání a vytápění vozidla, tvořené uzavřeným okruhem naplněným chladícím médiem.
Nejčastějšími závadami systému klimatizace jsou malá účinnost nebo nefunkční klimatizace a nepříjemný zápach při zapnutí klimatizace. První dvě závady mívají často stejný důvod - únik chladiva. Únik chladiva vede k snižování tlaků a tím i účinnosti klimatizace.
Další informace k této službě
V důsledku ochlazení vzduchu na výparníku klimatizačního zařízení dochází ke kondenzaci vlhkosti. Vytváří se zde ideální prostředí pro tvorbu bakterií a plísní, které jsou zdrojem zápachu a následných alergií.
Proto Vám doporučujeme nechat si vyčistit klimatizaci přípravkem AIR CON CLEANER. Jelikož systémy klimatizací jsou náchylné k usazování bakterií, plísní a dalších nečistot, vzniká především po zimním období nepříjemný zápach. Po následném spuštění klimatizace je společně s bakteriemi roznášen v interiéru vozidla a je tak cítit nepříjemný zápach.
- Odsát staré chladivo a současně ho recyklovat (zbavit mechanických nečistot a vlhkosti) a připravit pro další použití.
- Vakuovat systém. Vakuování slouží jednak ke kontrole těsnosti, ale hlavně k dokonalému zbavení vlhkosti systému.
- Doplnění oleje. Olej je v systému rozptýlen v chladícím médiu a slouží k mazání kompresoru.
- Naplnění systému chladivem.